Δευτέρα 29 Μαΐου 2017

Ο αετός και το σκουλήκι



Κάποτε ένας αετός συνάντησε ένα σκουλήκι και έπιασε κουβέντα μαζί του.

- Είσαι ευτυχισμένο; το ρώτησε.

- Εσύ είσαι; τον ρώτησε και το σκουλήκι.

- Είναι στιγμές… όταν τα πράγματα πηγαίνουν όπως θέλω ή όταν πετυχαίνω κάτι και με θαυμάζουν τότε είμαι ευτυχισμένος, τον άλλον χρόνο δεν είμαι.

- Εγώ, όμως, είμαι σκουλήκι και πηγαίνω όπως πάει η γη και δεν υπάρχει κάτι που μπορώ να πετύχω, γι’ αυτό είμαι ευτυχισμένος πάντα. Απολαμβάνω, μαθαίνω και χαίρομαι με όλα όσα ζω!

- Ζεις; Τι ζεις μωρέ; Εδώ δεν λέω ότι ζω εγώ που πετάω ψηλά και τα βλέπω όλα! και λες ότι ζεις εσύ;

- Ναι! Τα βλέπεις όλα… αλλά τα βλέπεις από μακριά ενώ εγώ τα βλέπω από κοντά! του απάντησε το σκουλήκι και χώθηκε στη γη.


Αντώνης Παπαευθυμίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου